Ipsos pro Euroskop, 15.2.2012
Hlavním zdrojem informací o evropských záležitostech je internet, který preferuje především mladší a střední generace. Starší lidé dávají přednost klasickým médiím – televizi a internetu. Zjistil to výzkum agentury IPSOS pro portál Euroskop.
Total (n=1012) |
18-24 let (n=157) |
25-34 let (n=229) |
35-44 let (n=205) |
45-54 let (n=242) |
55-65 let (n=179) |
|
Internet |
52 % |
71 % |
62 % |
50 % |
41% |
37 % |
Televize, rozhlas |
39 % |
20 % |
31 % |
41 % |
8 % |
49 % |
Noviny, časopisy |
6 % |
3 % |
2 % |
5 % |
10 % |
9 % |
Jiné |
3 % |
5 % |
5 % |
4 % |
2 % |
4 % |
Výzkum IPSOS rovněž zjistil, že informovanost o záležitostech o EU není mezi lidmi vysoká. S mírou poskytovaných informací je spokojeno 12 procent populace. Až 63 procent Čechů se domnívá, že nemá dostatek informací, přičemž 40 procent by uvítalo více informací.
Autor: Petr Zenkner, Euroskop (výzkum Ipsos)
♻️ V posledních desetiletích byla v případě vadnosti výrobku ve většině případů upřednostňována výměna před opravou. Návrh směrnice, který ve středu zveřejnila 🇪🇺 Evropská komise, má spotřebitelům zpřístupnit opravu namísto výměny zboží a cílí tak na větší podporu cirkulární ekonomiky a zelené tranzice s důrazem na snížení odpadu a podporu udržitelnosti ➡️ ... Zobrazit víceZobrazit méně
Právo na opravu: Návrh Komise na nový spotřebitelský balíček - Euroskop
euroskop.cz
V posledních desetiletích byla v případě vadnosti výrobku ve většině případů výměna upřednostňována před opravou. Návrh směrnice, který ve středu zveřejnila Evropská komise, m...